שאלות ותשובות

מה ההבדל בין דואר ישראל/רגיל לדואר רשום?

 דואר ישראל/ רגיל זהו דואר ללא מספר מעקב כך שלא ניתן לאתר את החבילה.

דואר רשום זהו דואר עם מספר מעקב שבו ניתן לדעת היכן החבילה נמצאת בכל שלב מרגע שליחתה ועד הגעתה ליעד.

 איך אני יודע כיצד המוצר נשלח אליי?

המוצרים נשלחים על פי בחירת הלקוח בעת ההזמנה. דואר רגיל/ דואר רשום/ שליח עד הבית.

האם יש לכם חנות שניתן להגיע אליה ולראות את המוצרים?

 חברתנו הינה חברת סחר ועל כן אין לנו חנות פיזית ואנו משווקים את מוצרינו דרך אתר הבית, חנויות שאנו עובדים עימם,משווקים עצמאיים ואתרי סחר( גרופון, BUY2, וואלה שופס, BIGDEAL ועוד.

 האם ניתן להגיע ולאסוף את המוצרים לאחר הרכישה באתר?

כן. לאחר הרכישה יש לציין בהערות שהינכם מעוניינים לאסוף את המוצר בעצמכם ולא לקבלו על ידי משלוח. לאחר שלושה ימי עסקים מיום הרכישה יש ליצור קשר עם נקודת איסוף רחוב דרך החורש 12 ירושלים   ביום א'-ה': 10:00-17:00בתיאום מראש 072-2300079

האם ניתן לרכוש מוצרים בנקודת איסוף?

כן. ניתן להגיע ולכוש ישירות מנקודת האיסוף כל יום בין השעות 10:00-17:00בימים א'- ה' רחוב דרך החורש 12 ירושלים. טלפון- 072-2300079

עברו מספר ימי העסקים ועדיין לא קיבלתי את המוצר?

 אנו שולחים את המוצרים תוך 1-2 ימי עסקים מרכישת המוצר כך שאם לא התקבל המוצר אין טעם להמשיך להמתין ומומלץ לפנות אלינו במייל או בטלפון. במידה והמשלוח הוא בדואר רשום ניתן לבדוק זאת עצמאית מול האתר של רשות הדואר   מעקב משלוחים - דואר ישראל

מזה אומר מספר מעקב לחבילה ואיך ניתן לבדוק היכן החבילה נמצאת?

 מספר מעקב זהו מספר שלרוב יראה בצורה כזו RR123456789IL. באמצעות המספר הזה ניתן לדעת היכן החבילה נמצאת. לבירור מצב החבילה ניתן להיכנס ללינק הבא של רשות הדואר, להזין מספר חבילה ולהתעדכן בסטטוס החבילה.   מעקב משלוחים - דואר ישראל

האם ניתן לבטל את הרכישה לאחר שביצעתי הזמנה?

 כן. לצורך ביטול הרכישה מכל סיבה שהיא ניתן ליצור עימנו קשר במייל או בטלפון.

ביצעתי שתי הזמנות שונות במהלך היום האם ניתן לאחד משלוחים?

 במידה ולקוח ביצע מספר הזמנות נפרדות באותו יום עסקים אנו מבצעים איחוד משלוחים באופן אוטומטי כך שיתקבל משלוח אחד עם כל המשלוחים.

 האם ניתנת לי אחריות על המוצרים שרכשתי באתר?

 על כל מוצרי האתר ניתנת אחריות על פי סוג המוצר, כאשר תקופת האחריות נעה בין 3 חודשים לשנה.

מה כוללת האחריות?

 האחריות הינה על כל תקלה ונזק שנוצרו למוצר שלא נעשו על ידי המשתמש

רכשתי מוצר ואינני מרוצה ממנו, מה ניתן לעשות?

 אנו מעוניינים שלקוחותינו יהיו מרוצים מהרכישה ולכן אנו נעשה כל שביכולתנו לפעול לשביעות רצון הלקוחות במקרים אלו. במידה ואינך מרוצה מהרכישה ניתן להחזיר לנו את המוצר ואנו נזכה אותך על המוצר.

 מה הכתובת להחזרת מוצרים?

 מניסיון רב בשירות הלקוחות, מומלץ לפנות אלינו טרם שליחת המוצר על מנת לבחון האם יש צורך בהחזרתו שכן ישנן מקרים אותם ניתן לפתור גם ללא הטירחה הכרוכה בהחזרת המוצר, כמו למשל שליחת צילום של מוצר פגום. במקרה וסוכם על החזרת מוצר יש לשלוח בדואר רגיל או רשום ולציין על המעטפה, לכבוד: בראסקו שופ בע"מ ,  דרך החורש 12 ירושלים. אנא ציינו את שמכם המלא, סיבת ההחזרה, תאריך רכישה ומאיזה אתר רכשתם את המוצר( אנו משווקים באתרים נוספים כך שבמידה והמוצר נרכש באתר הבית שלנו, אנא ציינו שרכשתם באתר הבית "ברסקו" על מנת שנוכל לאתר את ההזמנה מהר יותר)